de retzinut…

~Ma iubesti? Ai ce😉
~Ma respecti? Si eu😉
~Ma invidiezi? Ai de ce😉
~Ma barfesti ? N’ai decat😉
~Regreti k m’ai cunoscut ? Mi se rupe inima😉
~Indrazneata? Dak tu esti pampalau😉
~Incapatanata ? Pana peste masura😉
~Nemultumita ? Intotdeauna😉
~Te`am insultat? Foarte bine , meritai😉
~Ai zis ce`ai vrut? O sa ascultzi si ce nu vrei😉
~Ca sa te multzumesc ? N`o sa ma schimb😉
~Tzi`am mai zis k te iubesc? Am fost sincera😉
~Rea? Cu cine merita😉
~Sincera? Da , oricat de dur ar fi adevarul😉
~Bunul meu simtz? Depinde de al tau😉
~Urata? Nici macar la prima ora a diminetii😉
~Indragostita ? In fiecare zi😉
~Copilaroasa? Da , pt k asa vreau😉
~Impunatoare? Pt k stiu ce vreau😉
~Devotata? Pt k stiu sa’mi mentin prietenii😉
~Vrei sa`mi devii prieten? Demonstreaza`mi k meritzi😉
~Indiferenta? Daca nu ma interesezi😉


Lasă un răspuns

