vai de pl noastra..

doamne…mie imi vine sa plang…ma jur! am ajuns o tzara de toata „ciocolata” ca sa nu spun altfel!!! d c ? pai Mister Ricky…fotomodelul ala frumos..care concureaza la Mister World…e prost de bubuie😐 asta e adevarul…stiu..doare…dar mai tare doare prostia!!! nu stie o boaba de engleza..nu e in stare sa scoata pe „pifometru” vorba lu’ Mircea Badea…o propozitie…deci nu o fraza..o propozitie (cert e ca aici am pretentii…tre sa recunosc…era vb, nu de o propozitie pe „limba i noastra i o comoara, un sirag de pietre rare”, ci pe „englezeste”) corecta din punct de vedere gramatical ! priviti va rog!

http://stirileprotv.ro/show-buzz/entertainment/halal-mister-ricky-e-paralel-cu-engleza-vezi-video.html
fraza mea preferata este urmatoare:„I like to do everything well, to the be the best”.

si asa am ajuns sa scriu acest post + faptul ca m a revoltat comentariul cuiva care suna cam asa…scris de un oarecare WESGON:

„ce e de ras atat , de parca aia stiu limba noastra , ce dreacu avem doar o limba nationala , pt a 2 limba trebuie sa platesti ca sa te invete un profesor
voi astia ce radeti atat sunteti mai buni ? fiecare vb cum stie si cum a invatat , poate a invatat vizionand niste filme si are un bagaj minim de cunostinte in limba engleza”

iar raspunsul meu este:

„prietene wesgon…eu stiam engleza mai bn ca ricky inainte sa ajung la scoala! cum??? am invatat..singur..de la cartoon network frate !
da..ai dreptate…fiecare vb cum stie el mai bine sau cum a invatat..sunt perfect de acord cu tine…DAR…nu la TV reprezentandu ti TARA in asa hal in plm ! avem o tzara plina de INCULTI!  de la primarul Vanghelie „Care Este”…pana la parlamentarul european „Behe Behehe” Becali !!!

ROMANIA!!! TREZESTE TE !!!”


2 responses to “vai de pl noastra..

  • anao

    Adevarul e ca putea sa roage pe cineva sa ii scrie un text si apoi sa il invete pe de rost…nu e la concurs de limba engleza nu? Tre sa arate bine si apoi mai vede el.
    Dar de INNA noastra, star international ce zici?

    • KpA

      haha :)))))) nu stiam de interviul asta =)))) pai ce sa zic…nu stiu de ce dar nu ma surprinde :)) nu ma mai surprinde nimic de fapt in ziua de azi ! mie mi ar fi rusine sa apar asa la televizor…star international…pff 8-|

Lasă un răspuns

