fraze de suflet..

- un iubit te poate injunghia in inima, un strain in fata, un prieten pe la spate .. dar prietenii adevarati nu poarta niciodata cutite la ei..
– prietenia este o haină valoroasă care se curăţă când se murdăreşte, nu se aruncă la prima pată..
– pentru fiecare baiat care il doreste o fata…exista o alta care s-a saturat de el..
– el trece cu vederea, el ma-ntelege ca om şi doar el imi poate simţi tristeţea la telefon..
– de-ai privi adanc in ochii mei ai vedea ce insemni pentru mine..
– erai pe primul loc, niciodata sa nu uiti, ca pentru tine am renuntat la multe si la multi..
– nu trebuia să mă întorc să văd cine era – era o voce pe care aş fi recunoscut-o oriunde – aş fi recunoscut-o şi i-aş fi răspuns indiferent dacă eram trează sau adormită .. sau chiar moartă, pariez..vocea pentru care aş trece prin foc, sau, mai puţin dramatic, aş trece..
– o vezi cum pleacă, cu ochii goi..eşti prea mândru sa o opreşti..crezând ca vine inapoi..
– cand o usa a fericirii se inchide, o alta se deschide, dar deseori ne uitam atat de mult la usa inchisa ca nu o mai vedem pe cea care s-a deschis pentru noi..
– sa pretuiesti mai mult dragostea ce ti se ofera, decat cea pe care trebuie s-o cuceresti..
– lacrimile pe care le vezi pe obrazul meu sunt bucati din inima mea, ceea ce iti declara astfel dragostea si dorul de tine..
– zâmbeşte chiar dacă este un zâmbet trist căci mai trist decât un zâmbet trist e tristeţea de a nu ştii să zâmbeşti..
– fara tine mi-e frig..nu am inteles niciodata cum simte aerul ca ai plecat..
– zambeste azi, maine poate fi mai rau! traieste clipa, nu stii niciodata cand poate fi ultima..
– cu timpul invatam ca exista trei situatii in viata pe care nu le putem remedia: sansa pe care am lasat-o sa ne scape, intalnirea la care nu am asistat si jignirea pe care deja am pronuntat-o..
– amintirile rămân indiferent de ce’ar urma..
– orice film, prietenul,sau carte .. sa-ti povesteasca despre mine inc-o parte .. de lucrurile bune atunci cand n-o sa fiu..sa iti dai seama cand o sa fie prea tarziu..
– acum mă uit pe geam şi zâmbesc..că-s totuşi amintiri frumoase în care inca mă regăsesc..
– o femeie are forta sa surprinda, mentine frumusetea, opiniile si iubirea! unicul lucru gresit e ca uita cat de mult valoreaza..
– traieste-ti viata ca si cum ar fi primul fum din ultima tigara..
– iar dacă voi reuşi vreodată să pot iubi pe altcineva ca pe tine, îţi jur că nu voi uita niciodată că ai fost totul pentru mine..
– nu vreau averi, vreau doar un baiat care sa ma sune sa’mi spuna: ai grija de tine iubita, te pup, noapte buna!
– o să ramână amintiri blocate în ochii nostri goi..că se’nvarte ceasul si nimeni nu’l va da inapoi..
– adânc în sufletul meu ştiam un lucru, şi anume câtă putere îţi dădea dragostea să distrugi pe cineva..
– toate veneau, treceau, dar nimic nu ramanea. nici macar baiatu’ care puteam sa jur ca ma iubea..
– unii oameni vin si pleaca repede din viata noastra, altii stau o vreme, punandu-si amprenta pe inima noastra..dupa plecarea lor, nu vom mai fi niciodata aceiasi..
– niciodată să nu înlocuieşti un suflet bun cu un chip frumos..
– era vocea lui, aveam o grijă incredibilă să nu-i rostesc numele nici măcar în gând, şi am fost surprinsă că la auzul ei nu am căzut în genunchi, şi nici nu m-am tăvălit pe jos din cauza durerii provocate de pierderea lui. dar nu simţeam nicio durere, absolut nimic..
– caci numai timpul este cel care te face sa’ntelegi..
– precum urmele de ruj pe fete de perna, unele lucruri in viata sunt de neuitat..precum dragoste, pierdere, minciuni şi noi, unele lucruri în viaţă sunt de necontestat..
– when you can live forever, what do you live for ?
*excelezi la capitolul lipsa de sentimente :)


Lasă un răspuns

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

